呀珊話過每一段情有一首歌~我同B君差唔多有1年啦!!
何只一首歌呀!!!!等我介紹下啦!!!!
<感動>一番說話~佢因為我喊
<約定>6年約定無法完成
<我未願意>6年後也無法嫁給你
<心淡>想分手,但說不出口~怕傷害你!!!
<好眼淚壞眼淚>,<別愛我>,<說你愛我> 你的愛太重,無法成擔!!
還是你<逼得太緊>沒有自由!!
<最愛>真的愛過嗎???
<兩個世界>返回自己的世界!!!
現家<控制(唔知點解打唔到英文)>返我自己o既世界,釋放自由吧!!
5月5日相識日,在我回憶消失了!!!!
多次o既離離合合,琴日結果出左啦!!
放下包袱,真係輕鬆左好多!!!! |