佢太有才華啦 我好似由仲2變成愛上佢 我甘願為佢付出 佢成績好過我 我之前要嬲 但現家我唔嬲仲我開心 我想係佢背後默默付出 唔需要比佢知 愛佢唔須要回報 只要上帝知道明白就夠 愛一個人好難 但我可以嫁 我成績好差呀 我好怕考唔到3名內
第3組數學呀sir給左d∼game佢地玩 咁我看幾得意咪羅去玩 點知佢講想玩我咪比佢囉 呀珊話我重色輕友 佢:〔我比張學生證你呀〕 我:〔拎佢張學生證去借書唔還〕 呀珊:〔好!1係學生證∼2係你做我姐夫〕 佢:〔我無拎張學生證番呀〕 呀珊:〔姐夫〕 我:〔唔好玩佢啦!〕
今日我生日呀!!! 我都幾開心 但佢個句<生日快樂> 似真似假 令我開心又唔開心 佢係唔係like我我嫁 我唔知點呀 同佢表白好唔好呀 好煩呀
今日我去左照超聲波呀!!! 搞到我又痛又癢 好鬼唔舒服呀 個個女醫生 照照下搵call左男醫生黎 我有點驚我真係有事呀 番到屋企 呀珊打黎同我講 佢應左係姐夫呀珊講 呀珊:[姐夫] 佢:[咩呀!] 咁係咩呀!! >?<
今日係普通話堂時 比人叫左我同佢有普通話對答 比個星星話佢面紅 老師就講佢怕羞所以面紅嫁 跟住星星話個邊個女仔面紅(指我) 但我真係面紅>< 全班望晒^^ 真係幾尷尬 但我好開心呀 我感覺好有feel呀 數學堂比李梓豪叫我呀婆 初初都冇乜野 跟住死星星講佢叫呀公 跟住話我地係兩[婆公]=<公婆> 真係唔知講 ><