金早媽子同我講佢玩個測驗話 我同A君同我係情投意合 我返到屋企諗下諗下..........(上年情人節) 佢收左我比佢個朱古力面紅 佢當時好純~好可愛 諗起都覺得好好笑 E+佢比開學頭對我無咁........ 都係一件好事~可能佢唔中2我啦
金日梁健話比d~w.s答案我地~得5份 我諗住拎份抄~點之出到去比人拎晒 最後個份比A君~我對呀SIR講比份女仔得掛 跟住A君好有風度就話比左佢個份我 全班就係咁哦................. 返位個時A君就好細聲講:[幫人姐] 返到位個時呀珊打眼色比我
我金日同B君傾左陣!!! 佢又令我好想喊!! 星期六又係咁!! 星期六我想有個人關心&鼓勵姐 但佢反而同我講佢仲慘過我 話[食得苦中苦,方為人上人] 仲話我用佢黎出氣 我用呀思IC講出自己心事~佢先來安慰我 今日~佢知我地之間冇咩好講 感情出現問題~佢知我都知 但佢講D野真係對我來講[冇癮] 佢第1次拍拖唔識哄我~唔識講話題我諒解 但佢都唔好講得咁[灰]呀!!!
今日何志良同羅毅誠玩緊差d撞到我!!! 羅毅誠:[你想搏栗子'蒙'呀!!] 何志良:[栗子係A君嫁] 羅毅誠:[係喎!!都唔輪到你搏啦!!] 我聽積刻扮野走開!! 今夜B君打比我~有SD SMN比我!! 我有D開心嫁!!
金日呀妹買左個[豬柳包] 我話我想食 佢就問我唔係發誓話過庬一生都唔再食[豬柳包] 突然,我諗起當年...... [豬柳包]事件~我一生都唔要唔記得!!!!