我好開心呀!!!
我班fd幫我預祝生日!!!
令我感動~想喊!!!
我真你好好好好好好好好好好好好好好好多謝你地!!!(As,15歲生日,so有15個好)
我真係好鬼無聊~kakakakakakaka!!!!!!
我聽日係第4日係會展幫手!!!
日日到做到得返半條人命!!!
我feel到爸爸佢好心痛!!
我知佢好吻我!!
佢仲好好咁比$我~話比我去會展買野!!
我要好好讀書嫁!!!
錯過一時,便錯過一世
我e+明白啦!!!
B君聽晚係11:04分打比我!!!
可惜我係錯過左!!
我係11:05知道~佢打過比我
緣份就係咁!!!
唔係我始終都唔會係我!!!
日出而後
日出時是多麼的幸福不再孤單不再哭
能不能走出這迷的路
能不能把恐慌漆黑的夜空趕走
我快走出這迷的路
我快把恐慌漆黑的夜空趕走
把二人分隔
是為了令兩人相互呼應的心
緊緊扣在一起
為了你
知我者,知我心的,不知我者,我何求.
你是我一生中的最愛,哪怕我跋涉千里萬里.
你是我生命中的空氣,哪怕我吞下凄慘苦雨.
你是我活下去的支柱,哪怕我天天痛苦不已.
你是我含眼淚的努力,哪怕我披荊戴棘.
你是我唯一的春天,走向你天與地?.
你是我唯一的真理,擁抱你感動天地.
珍惜你
你是那雨後的彩虹,哪怕你一眼即逝。
你是那夜裡的壇花,哪怕你瞬間即逝。
你是那夜空中的流星,哪怕你落大地深處。
你是那夏日裡的一滴水,哪怕你被蒸發。
你是那黑暗中的光,哪怕再少我也懂珍惜你。
我今日delete電腦d資料時發現左
佢當年寫比我o既情詩同信
再令我感動,回味!!!
我希望你一生都痛恨我!!!!
林峰-愛在記憶中找你
我對你 這一生 哪個可比 我與你 差一些 永遠一起 邂逅時間場地 似連場好戲 要自何頁說起 愛太重 深呼吸 欠缺空氣 愛太美 輕輕的 卻載不起 愛情來到時候 似明媚天氣 它走了 突然驟變雪落雨飛 *如果可以恨你 全力痛恨你 連遇上亦要躲避 無非想(要)放下你 還是掛念你 誰又會及我傷悲 前事最怕有人提起 就算怎麼伸盡手臂 我們亦有一些距離 你太遠 該怎麼 說對不起 你太近 一轉身 卻已高飛 快樂也許太短 似場流星雨 一眨眼 就如幻愛怕又記起 Repeat *(*) 我情愿我狠心憎你 我還在記憶中找你