糊糊塗塗日記
糊糊塗塗日記~係講一個糊糊塗塗傻傻下o既人經歷
yannie1016
暱稱: 糊塗﹏*
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
回顧09年
2009-10-11
2009-10-02
將心比心!!
2009-09-30
文章分類
全部 (199)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 199
留言總數: 59
今日人氣: 0
累積人氣: 2120
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 12 月 27 日  星期六   清涼


放左一個星期假啦!! 分類: 未分類

話咁快放左一個星期假啦,下個星期5要返學呀!!

20/12我地一家人去左工展會,人好多,買左好多野!!

           大部分都係呀妹話要買,全部都係食

21/12今日冬至一早去左天使做左個facial,之後去左呀嫲到食飯!!個餐好豐富,有大閳蟹食!!

22/12唔知係唔係食左蟹寒涼,喉嚨痛,仲有幾聲咳!!一早去身同媽子,呀珊,小丸去左尖沙咀做義工,賣啤啤熊壽款!!

        個日得十幾度,我穿左件短冷衫同制服炸!!凍死我T.T去個時換便服,因為要去補習!!

       補完返屋企個時穿薄o既衫,外套,仲有條牛仔裙!!旁邊d人穿晒厚衫,自己係到打冷震!!

       突然比我奇遇蒲sir,只係同佢say hi,因為當時佢傾緊電話!!我覺得佢瘦,唔知佢係唔係好忙呢??

23/12約左妹,表妹去書展,書展無咩睇,加上唔舒服,睇左一陣就走左去食元氣!!

           個甜薯蛋糕好'正'呀,佢地2個比左$100,其他我補底,個餐$2xx><

24/12尋晚表妹係我屋企到訓,一早佢就吵醒我!!下午我地一齊去9龍灣食赤丸,ok好食!!

        之後去左mage box睇戲"神探伽里略",坐得好前又側,頸都歪!!麻麻地好睇啦!!睇完都7點啦!!

        跟住返屋企打邊爐,呀妹同fd出左去!!佢2點幾先返,激死我呀爸,係咁罵佢!!

25/12一早大姑姐打來叫我地去新蒲崗飲茶,飲完茶去左細姑姐屋企(大圍),係佢到打麻雀!!

        同打will,之後去左沙田食晚飯!!睇住細姑姐同姑丈一對老夫老妻係到玩花槍,真係好好笑!!^^



2008 年 12 月 19 日  星期五   寒冷


成日星期差唔多日日發脾氣!!! 分類: 未分類

呢個星期好辛苦咁熬過左啦!!跟住就放假啦!!放假想輕鬆下!!

但放完就考試,我要努力!!

回想咁個星期發生左好多唔開心o既事!!我想喊,又喊唔出!!

sorry,班姐妹!!咁個星期我心情好差成日面黑又發你地脾氣!!

多謝你地咁忍我!!人大個要學習點樣承擔壓力!!我今日學到小小啦!!

今個星期16號瀛叔叔生日(包個爸個兄弟)18號茹卓銘生日,祝你地生日快樂!!

我唔開心o既日子,真係好想咬人(發洩一下),但幸好有茹卓銘同黃庭朗哄我笑!!

佢地真係好可愛,我唔會唔記得你地!!!

星期四搜抽屜,雖然謝生激死我,但我都玩得好開心!!仲打左雞翼一巴,又同莊成就玩!!

事實上我係一個大情大性o既人(係得得地),愛發癲!!做返我自己,開心好多!!

咁快就一年啦!!舊年我e個時候準備去北京啦!!回憶總係美好!!

第一次自己個人離開廣東去過聖誕~2007年離開北京前我話過10年,我會去多次!!

仲有9年!! 梅佬,pingping好掛住你地呀!!



2008 年 12 月 12 日  星期五   晴天


1/12-12/12 分類: 未分類

太忙啦!!由1/12陸運會到e+先得閒打blog!!

1/12第1次同醫療輔助隊員合作,開頭怕怕,因聽聞佢地好惡!!

         但原來佢地nice,but第1日無咩做!!放左學仲要趕去補習,辛苦!!

2/12今日就調左出去,唔洗係急救室做野!!

        出面都幾忙,今日有d唔開心你地下次叫埋我啊嗎!!

3/12陸運會補假,我做下啊四,拎自己o既蛋糕比妹她請同學,仲買左m記比佢食!!

4/12補左一日假,好唔想返學!!

5/12我去左文化中心聽管風琴,之後行下海旁!!

       我無去教操,軒仔你搞到好麻煩,要我做善後工作!!

6/12去左mk買衫,之後我同妹妹整定蛋糕,因為聽日我嬤嬤生日!!

7/12早上打cream幫個蛋糕扮靚靚,跟住去4點apm"利源"啊爸話早d到可以同姑姐佢地打牌!!

        我就去左apm 23樓到捐血,捐左350cc,之後暈暈地!!之後落返去食飯,我食左2-3道菜,就去左廁所嘔!

        嘔到白青口唇白,我自己都怕怕,都係一個幾難忘o既經歷!!我下次都會捐!!

8/12已經昨日嘔到好辛苦之後今日係PE堂,我好擔心會唔舒服!!but都係罰下人姐,唔關我事,好輕鬆過左!!

        下次跑9呀!!!放左學仲要趕去補習,辛苦!!

9/12今日heiman生日,我留係學校教操,之後放左學我地去左食日韓料理!!但最後因為d事,令我唔開心!!

        but我放開左啦!!搭車個時同啊珊傾計,我真係好想我同小方兩個之間可以好普通好普通咁一齊!!

        我唔想咁複雜,我好想平凡,簡單咁同你一齊!!但世事如此殘酷!!

10/12 prefact放學開會!!

11/12紅十字會開會搞團慶d野!!我諗我都唔會去!!

12/12今日好黑仔!!尋日做左本數學堂課簿放左係數學書,今日又無數家堂!!!

         所以無帶,留堂罰抄!!4:45我就去睇佢地操,你地班死野,可唔可以激小我一陣??

         prefact個到又有問題啦!!又要同head prefact傾傾同開會!!我都知大家好辛苦!!

         點都好努力撐到底!!一定可以得!!一齊努力啦!!



2008 年 11 月 29 日  星期六   寒冷


政治遊戲!!! 分類: 未分類

祁sir同我地班講過一d辦公室政治o既規則!!

1.有人請食飯一定要去!!

2.唔好得罪老闆o既秘書!!

佢話當我地班細路出到社會做事就知!!辦公室有好多手段!!

估唔到今晚一個電話,令我好唔開心,有d氣憤....

呀心你太過分!!你一句大話就玩死我地!!

唉..............

小方,我都知我近來超級忙,冷落左你!!

我有時仲好野蠻同任性,多謝你體諒!!

為左2010年我o既會考同你o既高考,我地一齊努力!!

 



2008 年 11 月 28 日  星期五   寒冷


好耐無打blog!! 分類: 未分類

近來忙到死,根本無時間打blog!!

今晚雖然係星期5,但我聽日仲要10點返學校教操!!

咁凍o既天氣真係想訓多陣.....

有時,我係到諗,我個個星期係咁忙,係值唔值得呢??

我因為d咩??我有咩理想??我都唔知,我只知道做好目前的工作已經係我目標!!

因此,我要加油,努力以赴!!NEVER GIVE UP!!