| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 放左一個星期假啦!! |
分類: 未分類 |
話咁快放左一個星期假啦,下個星期5要返學呀!!
20/12我地一家人去左工展會,人好多,買左好多野!!
大部分都係呀妹話要買,全部都係食
21/12今日冬至一早去左天使做左個facial,之後去左呀嫲到食飯!!個餐好豐富,有大閳蟹食!!
22/12唔知係唔係食左蟹寒涼,喉嚨痛,仲有幾聲咳!!一早去身同媽子,呀珊,小丸去左尖沙咀做義工,賣啤啤熊壽款!!
個日得十幾度,我穿左件短冷衫同制服炸!!凍死我T.T去個時換便服,因為要去補習!!
補完返屋企個時穿薄o既衫,外套,仲有條牛仔裙!!旁邊d人穿晒厚衫,自己係到打冷震!!
突然比我奇遇蒲sir,只係同佢say hi,因為當時佢傾緊電話!!我覺得佢瘦,唔知佢係唔係好忙呢??
23/12約左妹,表妹去書展,書展無咩睇,加上唔舒服,睇左一陣就走左去食元氣!!
個甜薯蛋糕好'正'呀,佢地2個比左$100,其他我補底,個餐$2xx><

24/12尋晚表妹係我屋企到訓,一早佢就吵醒我!!下午我地一齊去9龍灣食赤丸,ok好食!!
之後去左mage box睇戲"神探伽里略",坐得好前又側,頸都歪!!麻麻地好睇啦!!睇完都7點啦!!
跟住返屋企打邊爐,呀妹同fd出左去!!佢2點幾先返,激死我呀爸,係咁罵佢!!
25/12一早大姑姐打來叫我地去新蒲崗飲茶,飲完茶去左細姑姐屋企(大圍),係佢到打麻雀!!
同打will,之後去左沙田食晚飯!!睇住細姑姐同姑丈一對老夫老妻係到玩花槍,真係好好笑!!^^
|
| 成日星期差唔多日日發脾氣!!! |
分類: 未分類 |
呢個星期好辛苦咁熬過左啦!!跟住就放假啦!!放假想輕鬆下!!
但放完就考試,我要努力!! 
回想咁個星期發生左好多唔開心o既事!!我想喊,又喊唔出!! 
sorry,班姐妹!!咁個星期我心情好差成日面黑又發你地脾氣!! 
多謝你地咁忍我!!人大個要學習點樣承擔壓力!!我今日學到小小啦!!
今個星期16號瀛叔叔生日(包個爸個兄弟)18號茹卓銘生日,祝你地生日快樂!!
我唔開心o既日子,真係好想咬人(發洩一下),但幸好有茹卓銘同黃庭朗哄我笑!!
佢地真係好可愛,我唔會唔記得你地!!!
星期四搜抽屜,雖然謝生激死我,但我都玩得好開心!!仲打左雞翼一巴,又同莊成就玩!!
事實上我係一個大情大性o既人(係得得地),愛發癲!!做返我自己,開心好多!!
咁快就一年啦!!舊年我e個時候準備去北京啦!!回憶總係美好!!
第一次自己個人離開廣東去過聖誕~2007年離開北京前我話過10年,我會去多次!!
仲有9年!! 梅佬,pingping好掛住你地呀!! |
2008 年 12 月 12 日 星期五  |
| 1/12-12/12 |
分類: 未分類 |
太忙啦!!由1/12陸運會到e+先得閒打blog!!
1/12第1次同醫療輔助隊員合作,開頭怕怕,因聽聞佢地好惡!!
但原來佢地nice,but第1日無咩做!!放左學仲要趕去補習,辛苦!!
2/12今日就調左出去,唔洗係急救室做野!!
出面都幾忙,今日有d唔開心你地下次叫埋我啊嗎!!
3/12陸運會補假,我做下啊四,拎自己o既蛋糕比妹她請同學,仲買左m記比佢食!!
4/12補左一日假,好唔想返學!!
5/12我去左文化中心聽管風琴,之後行下海旁!!
我無去教操,軒仔你搞到好麻煩,要我做善後工作!!
6/12去左mk買衫,之後我同妹妹整定蛋糕,因為聽日我嬤嬤生日!!
7/12早上打cream幫個蛋糕扮靚靚,跟住去4點apm"利源"啊爸話早d到可以同姑姐佢地打牌!!
我就去左apm 23樓到捐血,捐左350cc,之後暈暈地!!之後落返去食飯,我食左2-3道菜,就去左廁所嘔!
嘔到白青口唇白,我自己都怕怕,都係一個幾難忘o既經歷!!我下次都會捐!!

8/12已經昨日嘔到好辛苦之後今日係PE堂,我好擔心會唔舒服!!but都係罰下人姐,唔關我事,好輕鬆過左!!
下次跑9呀!!!放左學仲要趕去補習,辛苦!!
9/12今日heiman生日,我留係學校教操,之後放左學我地去左食日韓料理!!但最後因為d事,令我唔開心!!
but我放開左啦!!搭車個時同啊珊傾計,我真係好想我同小方兩個之間可以好普通好普通咁一齊!!
我唔想咁複雜,我好想平凡,簡單咁同你一齊!!但世事如此殘酷!!
10/12 prefact放學開會!!
11/12紅十字會開會搞團慶d野!!我諗我都唔會去!!
12/12今日好黑仔!!尋日做左本數學堂課簿放左係數學書,今日又無數家堂!!!
所以無帶,留堂罰抄!!4:45我就去睇佢地操,你地班死野,可唔可以激小我一陣??
prefact個到又有問題啦!!又要同head prefact傾傾同開會!!我都知大家好辛苦!!
點都好努力撐到底!!一定可以得!!一齊努力啦!! |
| 政治遊戲!!! |
分類: 未分類 |
祁sir同我地班講過一d辦公室政治o既規則!!
1.有人請食飯一定要去!!
2.唔好得罪老闆o既秘書!!
佢話當我地班細路出到社會做事就知!!辦公室有好多手段!!
估唔到今晚一個電話,令我好唔開心,有d氣憤....
呀心你太過分!!你一句大話就玩死我地!!
唉..............
小方,我都知我近來超級忙,冷落左你!!
我有時仲好野蠻同任性,多謝你體諒!!
為左2010年我o既會考同你o既高考,我地一齊努力!!
|
| 好耐無打blog!! |
分類: 未分類 |
近來忙到死,根本無時間打blog!!
今晚雖然係星期5,但我聽日仲要10點返學校教操!!
咁凍o既天氣真係想訓多陣.....
有時,我係到諗,我個個星期係咁忙,係值唔值得呢??
我因為d咩??我有咩理想??我都唔知,我只知道做好目前的工作已經係我目標!!
因此,我要加油,努力以赴!!NEVER GIVE UP!!
|
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 40 | »
|