| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 3 月 28 日 星期五  |
| 2008-03-28 |
分類: 未分類 |
今日同琴日都係擧行陸運會..
正正.. 一年一度嘅陸運會開始了...
`哈`=〕〕
琴日一蕉早,6.30起身.
嘩..第一次咁早架=〕〕
好眼訓.
7.15::
去mTR等`8姐妹`
本身諗住搭mTR架,.
`BUT`5夠時間..
`SO`搭小巴..
搭左一陣.到左啦!!
行左一條天橋..
哈哈=〕終於到啦>>
大家都番到自己嘅社
我係`Blue House`架..
Blue House加油呀!
俾心機呵!
唉..今年d啦啦隊實在((太好))啦!
個個都掛住坐係到,都5落力.
要f6嘅人叫佢地起身先起身..
我一直坐係到等跑200米..
哈哈..5記得去跑bo.
知道已經太遲了.
都開始跑左..
冇跑200,就左去跑4x400..
哈=〕〕我代表藍社跑呀!!
幾勁呀!
跑4x400啦!
超緊張呀!我係跑第3棒..
而cn就跑第2棒..
到我跑個陣,完全5理儀態.
係咁直衝..
哈.俾我地跑到第3bo..
好開心呀!
放學..
搭mTR番坑口.
番到去.
到聰x食野(5識打)
到左今日.
竟然落大雨..
諗住去到個到會停雨.
點知..去到5夠1個鍾,就走人啦
算,我俾面個天.5同你計.
之後去左荷理活食早餐.
食完,係m記玩左一陣nds
之後佢地話去睇戲.
但係呀媽5俾.
算,自己番屋企..
番到屋企.做左陣功課.
做做下,太眼訓,走左去訓.
訓到3.30.起身.
一起身,屋企冇人bo..
同人傾電話..
之後買吉野家食野..
見到朱玲bo.
聽日我5會係香港架..
有咩要同我講就番cm呀!!
打住咁多先..




無無聊聊影左d相..===
|
2008 年 3 月 22 日 星期六  |
| 2008-03-22 |
分類: 未分類 |
今日21日
係假期嘅第二日
哈哈哈=]]``
我今日10.00鍾起身
勁..唉,又係俾人{{操醒]]
``But``係俾我細佬d朋友..
同佢地講完...
訓5著..`{So}`出左去玩電腦..
yo ..全個屋企得我一個架..正正正..
玩左一陣{{{跑}}}
嘩,,玩得左一陣,,覺得好悶,5玩//
同左``CN``玩左陣msn,,
同佢玩完.同老母落左去{{吉野家}}食野..
哈哈,好正呀!!=]]
到3.00...
做一陣homework.
同elong傾左一 陣.
係到有講有笑...
傾到7.00鍾..
落左去食飯,
同呀爸呀媽..
去左tko中心
食完..番到屋企
[[拾]]行季,,
ee, 我只係[[咩]]一個背包..
因為我地去得個2日,5洗帶好多野
大家;;知5知我聽日去邊??
哈哈..聽日我去``澳門``哈
好開心呀!!!
大家聽住啦!!
我而2日都5係hk架
因為我去左玩呀
55...]]
``So``大家有咩事要同我講
就留cm呀!!@
我會好快番梨..
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 33 | »
|