yanyan101
暱稱: 劉YAN=]]
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
2008-04-02
2008-04-01
2008-03-30
2008-03-28
2008-03-22
文章分類
全部 (66)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2008 年 3 月 28 日  星期五   晴天


2008-03-28 分類: 未分類

                                                    今日同琴日都係擧行陸運會..

                 正正.. 一年一度嘅陸運會開始了...

                 `哈`=〕〕

                 琴日一蕉早,6.30起身.

                 嘩..第一次咁早架=〕〕

                 好眼訓.

                 7.15::

                 去mTR等`8姐妹`

                                                   本身諗住搭mTR架,.

                 `BUT`5夠時間..

                `SO`搭小巴..

               搭左一陣.到左啦!!

               行左一條天橋..

               哈哈=〕終於到啦>>

               大家都番到自己嘅社

               我係`Blue House`架..

               Blue House加油呀!

               俾心機呵!

               唉..今年d啦啦隊實在((太好))啦!

               個個都掛住坐係到,都5落力.

               要f6嘅人叫佢地起身先起身..

               我一直坐係到等跑200米..

               哈哈..5記得去跑bo.

               知道已經太遲了.

               都開始跑左..

               冇跑200,就左去跑4x400..

               哈=〕〕我代表藍社跑呀!!

               幾勁呀!

               跑4x400啦!

               超緊張呀!我係跑第3棒..

               而cn就跑第2棒..

               到我跑個陣,完全5理儀態.

               係咁直衝..

               哈.俾我地跑到第3bo..

               好開心呀!

               放學..

               搭mTR番坑口.

               番到去.

               到聰x食野(5識打)

               到左今日.

               竟然落大雨..

               諗住去到個到會停雨.

               點知..去到5夠1個鍾,就走人啦

               算,我俾面個天.5同你計.

               之後去左荷理活食早餐.

               食完,係m記玩左一陣nds

               之後佢地話去睇戲.

               但係呀媽5俾.

               算,自己番屋企..

               番到屋企.做左陣功課.

               做做下,太眼訓,走左去訓.

               訓到3.30.起身.

               一起身,屋企冇人bo..

               同人傾電話..

               之後買吉野家食野..

               見到朱玲bo.

               聽日我5會係香港架..

               有咩要同我講就番cm呀!!

               打住咁多先..

              

 

             無無聊聊影左d相..===

               

               

               

               

               

               

               

               

               

               

               

               

                            

               

                                                   

                    

                 

                 

2008 年 3 月 22 日  星期六   晴天


2008-03-22 分類: 未分類

                                                        今日21日

                                                        係假期嘅第二日

                                                        哈哈哈=]]``

                                                        我今日10.00鍾起身

                                                       勁..唉,又係俾人{{操醒]]

                                                      ``But``係俾我細佬d朋友..

                                                      同佢地講完...

                                                      訓5著..`{So}`出左去玩電腦..

                                                      yo ..全個屋企得我一個架..正正正..

                                                      玩左一陣{{{跑}}}

                                                     嘩,,玩得左一陣,,覺得好悶,5玩//

                                                     同左``CN``玩左陣msn,,

                                                     同佢玩完.同老母落左去{{吉野家}}食野..

                                                      哈哈,好正呀!!=]]

                                                     到3.00...

                                                    做一陣homework.

                                                  同elong傾左一 陣.

                                                  係到有講有笑...

                                                  傾到7.00鍾..

                                                    落左去食飯,

                                                   同呀爸呀媽..

                                                 去左tko中心

                                                  食完..番到屋企

                                                  [[拾]]行季,,

                                                   ee, 我只係[[咩]]一個背包..

                                                 因為我地去得個2日,5洗帶好多野

                                                大家;;知5知我聽日去邊??

                                                哈哈..聽日我去``澳門``哈

                                                 好開心呀!!!

                                                 大家聽住啦!!

                                                我而2日都5係hk架

                                                因為我去左玩呀

                                                55...]]

                                                ``So``大家有咩事要同我講

                                                就留cm呀!!@

                                                我會好快番梨..