| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 3 月 5 日 星期三  |
| 2008-03-05 |
分類: 未分類 |
今日星期3333...
係我最鍾意上嘅1日
一蕉早番到學校.
又要測驗!!唉
測英文...5識..
到呀sir宣佈
話有流感,
叫我地小心d bo!!
英文堂:
做英文homework
數學堂:
一個字..又係悶
哈哈....
到左電腦堂::
哈,呀sir 同我地講:
"e+我5再理你地,
你地鍾意上綱就上綱""
嘩,,正以後e2堂又可以玩..
到電腦繪圖堂..
又係要用電腦架!!
到左玩嘅時候了..
去左種植玩,
ee ,我玩到濕左..
超正..
放學番屋企..
打住咁多先...
|
2008 年 3 月 3 日 星期一  |
| 2008-03-03 |
分類: 未分類 |
今日係3月份第1日番學..
蕉侯早番學,
首先當然做homework啦
番到課室,測驗
測完,上中文堂,用普通話教書..
英文堂::
miss同我地講morning
但冇人聽....
miss問左幾條問題
1.邊個鍾意上英文堂?
2.邊個5鍾意上英文堂?
3.邊個鍾意上我堂?
4.邊個5鍾意上我堂?
miss,其實我好鍾意上你堂架
上你堂學到好多英文
數學堂:;
一個字悶333
ee 買左6枝珍bo珠
但係俾人檐左....
放學...番到屋企打電腦...
打住咁多先..
記住留cm呀!
|
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 33 | »
|