今早朝早超曬~好在尋日下午有跑步姐~如果唔係實暈低~
帶去既水真係岩岩好夠~坪輋係我既公司既工場總部~
今日比人吊~話我遊魂~其實我自己自知~好累也~~~~身體仲未適應 加上自己心散~
但我唔想再轉工,因為對於現在既工作覺得收入穩定 大公司 加上工作時間自由度大~早做完就早收工
d同事肯吊我 我反而開心 因為真係為我好既 佢地話我有心事
其實講真啦....其實真係覺得無咩推動力 生活中總係缺少唔知咩也~
唔好......(閱讀全文)