昨天我們一組早更隊係元朗一口氣完成兩條ppcv喉~
超多蚊也~去過元朗兩次啦~果度係d村屋黎既~
好悶也~今日~原本要去天晴閣番工~得果百幾蚊又做餐死~咪把心一橫打比啊爸使唔使幫下手nor~點知唔使><~
依兩日都落大雨~衫褲鞋都濕晒~洗都洗到手軟~><~唉~做人真係辛苦~
超無奈地支票濕既地方唔濕~濕條碼~搞到要星期一先有得拎錢
手機方面><~繼續壞~算啦==~無咩人會......(閱讀全文)