最近雖然會受傷~會跌倒~但傷勢已復原~~身體無大礎~前天由放工後的六點睡到夜晚的七時十五分~甘好訓我都係第一次~
唔知係咪依排睡得少~少到可以四個小時~因為太熱掛~訓唔得耐~~
不過有一件事...係我有生以來不計較的事~我做到了~心也舒服了不少...
返工的時間不定的~放六點都係因為自己無中途跳車~返到廠~睇住班同事大哥係度鬥地主~佢地大部分都會抽煙