今日幸好返夜,今朝又試六起身啦~生理時針~好似無論我幾時訓都係甘既鐘數起身~
但好累~所以再訓~訓到八點半再起身~再訓過~結果十點幾終於底受唔到個太陽既熱力要起身~
出門前搽上防晒乳~安心又放心唔洗黑心
曾有過快樂經過 在深谷裡被發現
欣然快樂快樂得 將一切愛都傾盡
最後還是不足夠 只因自己不自量
過份的愛叫人死 錯用方法不是愛
相去久仍舊留戀 獨自隱居與己樂
父母相吵自成孤 心溝泛起千般浪
誰憶誰又何罪有&wsp......(閱讀全文)