今天6:30pm開始於元朗bbq~$95每位全包~水一支~汽水一支~
好彩我忍得重~除左帶書仲帶左樽水去~加埋把伸縮傘就fit晒
11時45分離開燒烤場~再乘同學仔既車去深井食糖水~叫左個榴槤飄香~原來有好多人都唔喜歡依種味道
得我同肥恩食~啊紫仲叫我地坐埋一齊~哈哈~仲話好似汽油味tim~~~~~~
好補架,識咩也~你~~(心道)
食完之後,傻瓜地乘上旺角的通霄小巴~到左旺角再轉上水既小巴~
最洗得唔低就係......(閱讀全文)