昨天早上兩時半看書 看至五時半
昨日六時十五分出外跑步 至七時回家
寧靜可給人思考的空間...
但似乎太靜...昨晚想起入院及出院既經過....其實點去面對過去呢?><"就算真係知道又唔識去正面面對又可以怎麼辦呢?
昨晚無疑是經歷以前的恐懼,我好驚...好驚自己變回以前既「我」,現在既生活好比「坐牢」般,但又好「禪」~
今日又做咩好呢???如果人人生活都好似我過得甘寫意就好喇~~~><......(閱讀全文)