只要係一份好工~有專業知識~一技之長~就去見吧~
昨天都有去見~不過係九龍個邊酒店$56 PART-TIME 侍應,有時真係覺得我打工既地區方向好大影響~西方比較對我有利~唔洗太粗勞~又多人工~ 北區就好唔同~成日做到PK~~又忙又人工底
好火nor 人打工我打工~做到想打人nor~~
今日做左個決定....決定如果巴士公司請我的話...讀監工就改為讀夜校或唔讀~
浪費我時間~~他媽的~~~~~~~~&w......(閱讀全文)