今天起床的時候是12時~因為被唐記包點嘈醒左,==~好搞笑~N年前的打電話見工竟然又回帶~(即是唔夠人啦?~底死!!^^)
我隻手還在痛~昨晚做到12點~今日就訓到12點~哈哈,真巧~不過都間中起身去廁所既~我記得尋晚洗碗啊姐話我又瘦左~
唉,甘咪好nor~有d人想瘦都不知付出左幾多代價~~遲d有病都好or~~唔洗等安樂死甘煩啦~等捽死算啦~
如果有一星期不見我打blog~其實已經證實有80%已經.........(閱讀全文)