星期日~朝早7時半出了門~番九點~(因為過左九點就無早餐食)~駛單車既時候見到疑似企鵝星人在駛單車~是幻角嗎??~去了馬鞍山天澄閣做part-time~~一個字形容夜晚~慘~有幾慘~朝早做侍應9至4時15分~~夜晚無人幫獨個推下欄車~依晚有二家人擺酒~我雖然做到水一杯都無時間飲~但係心裡想...如果唔做埋夜晚會唔夠錢用...苛包乾硬化點算....當然最理想係唔洗入銀行提款啦^^"
星期一~11時~表......(閱讀全文)