自從母親節過後就勁失眠...買了蚊香後都一樣繼續失眠~~
晚晚都胡思亂想....><" 夠啦....俾我訓未也.....真想拜託有人打暈我~
明天要見工也~~今天要一日之內睇晒Access及Excel~有關教學書~~