做埋今日就離開唐記~因為壓力大掛~
其實係自己開錯左個頭~唔知係巧合還是我克店長~店長一留意我~我就出錯~~有時還無意地捉弄著兩位店長~
見習店長~一個就好多野講~我有咩少少地方做得唔係做得甘好或者無甘順暢~就誇大言詞分享給店長及其他員工~
我心想這樣我咪變成神憎鬼厭的大笨蛋>< ~無錯,我覺得對這種人唔駛講咩道理~應該說我不應搏咀~
但難道小事化大事~我都不理MA~是話我的WO~~~~~~~......(閱讀全文)