我個人沒有動力~成日被情緒左右~沒有人鼓勵就勁易沉
這兩日都重新計劃點去振作~><" ~已經在樓下間OK問過~要等通知~好丑都做住先啦
點知...一見勞工處的ERB課程就心動~~按摩師~要預兩個月租金哦~一想到依點就有點氣餒~
人都唔細喇~仲想甘多做咩跛~涯住面包都要完成夢想~~好矛盾!!!!!!!!!!!!!!!!!!
人人都有夢想,但我既夢想好特別~細個想天下太平~大個想健康快樂~現在想富......(閱讀全文)