加把勁啦~又要過些跳蚤型生活啦~唔知道九月旬先返學呢~定係七、八月呢~雖然我知道係九月旬有實習~期望六月求學面試完之後,隔不久就可以讀書哦~~^^
今日去杏花村新巴廠見工~公司話請但要簽約四年~$5000起~最多加到6200~學徒可以豁免最企工資~難怪無咩人去見工啦~~><""
手傷好了~手的表面有層黑椒色的乾皮~範圍都幾大~大約長60mm闊30mm~最搞笑就係脫皮形成一個大心形~~~==......(閱讀全文)