於未上學之先,到底找什麼工作最好呢?
尋日去左新莆崗見工~派傳單><"?事後問自己點解我會去見架~
之後遇到一位由內地大學到港的研究生~她問我黃大仙怎去~後來一問之下原來她想去黃大仙廟~真有趣^^
後來帶她到了廟宇,我有空就陪她遊個圈^^"希望有機會再見面啦~~
哎呀~今日唔記得左番工呀,掛住搵工~~~>0<
後來改左下午6:30去返工~都無甘驚~聽日返9:30am
昨晚...思考一些......(閱讀全文)