昨天工程公司沒有回覆我~我以為唔請~接著打去公司問下原來見工的那人上堂沒有空
==" 媽的,要我等了四個小時,幸好我有問哦~因為日薪都唔差架$550-$600
今日照舊等電話,夜晚就去做PART TIME~雖然係八時開始~但都有$60每個小時~~唔錯,唔係日日有架
今早出村既時候被有刺植物擦傷眼皮~表面雖然無傷痕,但感覺到好痛呀!!
感覺就好似一唔識武功的大俠被識武功既生物打倒在地上~動彈不得般