這星期全是返夜~由晚上八點半至清晨六點~
返夜星期一係特別累~但係六點時先勁眼訓~
返左兩日夜,發現自己真係好怕屎水~渠井發出的陣陣惡臭~
><~~有訊息但睇唔到~真可憐
>0<深夜既時候無端端又有人打黎~好快就cut線~真係過癮nor~
上個星期唔知幾多號~包租公既狗媽媽生左八後小狗~前兩日送左五隻比人0.0
其實佢可以開得狗場架啦~~哈哈~雖然包租公同我一樣都係姓周~
但係我都稱呼佢......(閱讀全文)