昨天報了erb的船務實務課程~~希望之後可以見識多d~至少唔驚被淘汰~~
但感覺上都是不夠的~~十一月八日去建造業議會面試....希望順利啦~~~~
昨晚忽然個手機既wall paper變左一架被撞凹的van仔的車尾~然後係facebook度發現~
有個人係廣東post左依張相出黎~~我o咀了~~
==~~點解會甘既~~???
從他們對那張相的對話可以知道~~學車唔係講笑~~小心駛得萬年船~~
其實我本人對架......(閱讀全文)