今天真的很累~ 傷風加埋眼痛~ 傷風已經幾日啦~ 尋晚仲12點先返到屋企~ 今日好早收工~出左$400~支出成$80就梗架啦~加埋雜費~電話卡費~各樣那樣~賺左接近$200 尋日賺左$650~出左$820 依幾日我做咩工~無需要別人知~~~~自己知就好了~ 眼痛係因為借左一位同事眼鏡帶~400度ar~依家對眼仲好累~傷風仲未好~ 無法啦~~明眼人都知我做緊咩工~~ 不過真的靠自己靠團隊~ 希望今日打去問學位既事~順利啦~如果唔順利就要比錢去考~或者考車牌~去做巴士佬又好~安全監督又好......
(閱讀全文)
|