昨天溜低usb線係勞工處~~今天去搵~沒有了~沒想到線都有要呢~唯有買過條啦~~
工作方面~~
中國有大型活動~就漸漸沒有人去做依份工~睇黎朝不保夕
手機好食電~無電了~
我問勞工處d職員又有笑料~
我問佢我尋日唔見左usb線~佢入去問完~之後,就問我點知會唔見~我答我唔見左先會問你~你問我我點知會唔見~
(唔好派膠啦~中午都就過啦~你係咪肚餓過濃也??)
後來佢仲叫我留下電話、姓名~有人俾勞工處就會通知我wo
......(閱讀全文)