等~又係要等~~搞咩也~
等左成個月~都仲係要等~雖然仲有依個月~9月先開學~到8月都未通知到我有無被取錄~
尋日問過~我所報讀既係二年制~~我o咀nor~我明明聽到同我interview既女職員話幫我轉過去短期課程~或者真係俾人先一步報晒名喇~so bad~
今日對住張erb發呆左成個下午~~
對於我黎講~無野做既時候真係週身都好痕~0~而且好頭痛~
有野做又會全力奮身~~可是...真係覺得依種生活好苦悶......(閱讀全文)