返到學校 我以為今日要交Eng hw(a)
搞到好勤力甘做左幾條 點知牙Bi話星期一先交 -, -
不過Eng我都會交既 因為Mrs. lee 真系好煩 而且好鍾意老屈 -3- `吾好甘pk la!!!!!!!!!!
班衫 我都覺得李文儀果件既背面幾好 =] 好得意ah xd
I.H 堂堂都話check野 - - 比人記左幾次la 遲早果5分實冇哂
Eng 上去鬼佬阿siR果度玩game 又輸ar!! `吾好甘樣衰啦你 成日都輸Ga >3
PE 跑圈 好在冇過時姐 =] 過左時要加時間再跑 跑到吾過時維止
再跑都咪話吾幸苦. 你兩個又會一齊返黎甘岩既 - ,- 冇你地扶 吾好累人地啦你
不過Pe 個mISs 都幾好人ga!
:::12點 放學:::
4點幾去圖書館還書同借書 乖學生應該多看課外書籍 XD
話甘快又一個黎拜la. xp
|