返學 都係甘啦 =] xd
吉哥丫吉哥 唔好甘醒LA!!!
比人知道哂 >3<
放學同吉哥行去上水
佢買唔到本listening呀 oh my god!!!
去吉哥家 oh !! my hair!!!! So beautiful!!
7:20 返到hm
我同阿媽講話今日班足... 老師叫我地幫同學打氣所以甘遲
阿媽話"好熱咩?.. d頭髮甘油既.." xd
我話"出汗掛...." XP
Halo!!!!!!!!!!!
今日mrs.lee 好pk呀..... 冇啦啦話我摺飛機.... 頂!!! 摺黎託咩..... 我有冇甘無聊呀??!!!!!!!!!
I.S 冇得做實驗丫 :( BuT... 3838383838* =] `對面 ...隔左條街 xd
VA 個阿sir冇返 仲悶啦 係課室又冇野做 唔撚想做功課丫....
倫理 甘分組都得 服左你!
Eng 中文 悶!!
5點幾落左圖書館借書 早讀呀 @@
想同你傾計 =]
yautszyui514
最新日記
CMCMCM''