我可能連返去的機會都無啦.... 走左一年多 發覺自己始終放唔低呢個地方
呢個地方比左好多回憶比我 我好想將呢個地方學到嘅野 做到學以致用 我好想可以同"佢"一齊分享
可惜... 我連返去面試的機會都無....我講過 我唔會再比自己離開呢個地方 我要實踐自己"衝上雲霄"的夢想
我要飛 飛得比以前更高更遠 更好 可惜 我連飛的機會都無.......我覺得自己好似駕駛住一架飛機 好想降落
但偏偏我連 幾時有機會降落 仲有無機會降落都唔知 我曾經好努力去試 可惜.......
究竟我仲有無機會重返機場???????????? 我真係好掛住"它" |