夢想...........韋文
明知沒有結果,只好忍住想說的話,收起想抱你的手,做對最好的朋友…只想你過得好。

就這樣,已經是最好。
yeekwy
暱稱: ee
性別: 女
國家: 香港
« January 2016 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
戒指的意義
忘記
2008-10-27
可以點.....
明日再會
文章分類
全部 (82)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2008 年 6 月 22 日  星期日   晴天


2008-06-22 分類: 未分類

位於鹽田梓,又名鹽田仔,是一個位於西貢海的小島.........what a beautiful church!!!!!   有機會真係要去一下 好多謝Mrs chan的好介紹



2008 年 6 月 1 日  星期日   晴天


失去???? 分類: 未分類

在我們擁有的時候,總是害怕著失去,但也許必須藉由失去,我們才能夠不再畫地自限,反而擁有更多美麗的經驗。
這叫做積極性的自我安慰。失戀了,斤斤計較你辜負我多少我有哪些不甘,是人之常情,
但分手自有分手的理由,何不在痛過之後自我安慰:以前老是擔心會分手,現在沒什麼好擔心了,
以前總在抱怨他對我不好,現在我再也不必受到不好的對待。以前只能守著一株草,現在到處都可能有芳草。
如果不要只著眼於一時的失去,失戀,失業,失婚,都可能帶來更寬闊的視野。
只要不失去生命,我們依然大有可為。
我一直相信一句老話:如果老天爺為你關一扇門,一定會為你開一扇窗。
雖然,大部分的時候,從門到窗的距離,可能超乎想像的長,我們還是要找到那條路,從門,走到窗口那邊,才會看到一大片藍天。
藍天,原本就在,只是我們一直把自己關在房子裡。



2008 年 5 月 24 日  星期六   晴天


我好想降落 但唔知幾時先有機會 傷心 分類: 未分類

我可能連返去的機會都無啦....  走左一年多  發覺自己始終放唔低呢個地方

呢個地方比左好多回憶比我 我好想將呢個地方學到嘅野 做到學以致用 我好想可以同"佢"一齊分享

可惜... 我連返去面試的機會都無....我講過 我唔會再比自己離開呢個地方 我要實踐自己"衝上雲霄"的夢想

我要飛 飛得比以前更高更遠 更好 可惜 我連飛的機會都無.......我覺得自己好似駕駛住一架飛機   好想降落

但偏偏我連 幾時有機會降落 仲有無機會降落都唔知 我曾經好努力去試 可惜.......

究竟我仲有無機會重返機場???????????? 我真係好掛住"它"



2008 年 5 月 19 日  星期一   雨天


地震之感 傷心 分類: 未分類

印象中 由細到大 我都好似從來無因為睇電視睇到喊 但最近睇到大地震的新聞 自己個心好唔舒服 我第一次因為咁而睇到而喊....

果種感覺 心情好難形容 我相信有世上神跡... 可能一次意外 無數人命被帶走 去世的人已經不在 仍活著的人 每日仍要承受惶恐 不安 擔驚受怕........其實 最令我覺得難過嘅係 :一場地震 帶走無數人命 亦把無數的大好家庭沖散 成千上萬的小孩 頓時成為孤兒 .. 我今日睇新聞 見到有個小妹妹到災區找尋失散的媽媽 可惜........

果刻令我好傷心...雖然香港距離災區好似好遠..但我相信人心不會間斷  人間有愛.... 我今天的心情同今日天氣一樣........

 

 



2008 年 5 月 14 日  星期三   晴天


2008-05-14 分類: 未分類

坦白講 最近心情不太好 從電視畫面睇到四川的大地震 見到有好多人 一刻間痛失家園 朋友 親人....

簡直聞者心酸...今日睇新聞 聽到有個孕婦被沒埋在”椏溺”當中 雖然仲生存跡象 但被”椏溺”壓住個肚 果一個 我覺得...唔知點講..

我一直相信人間有情 可惜天災無情 取走左無數人的生命 祈求上天憐憫災民 安慰傷者 又希望死者可以得到安息...