重遊舊地 腦室重遇所有回憶 全因為一個人----- 一個永遠令我好嬲又好笑的人 ........估唔到 估唔到大家無見咁耐 坦白講我無唸過會撞返佢....比著 以前我會好恨再見佢 但可能隨時間過去....... 唔知點講.........我覺得我地之間永遠都係 "遲一步"
好似今日企係巴士站等車 無唸過會見到你揸車經過 而當你行到出黎 我又已經上左車 或許一切都太遲 我同你永遠都"遲"左一步
今日上到車 Mp3唱緊"愛得太遲" 我覺得好啱 好似我地嘅寫照.........愛得太遲.......
你仲值得我信任咩??
|