| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
|
| 2005 年 12 月 12 日 星期一 |
 | |
ya  |
今日仲諗住佢下晝冇返到,,
返左coc,,
點知放學見到佢,,
kaka,,比左條巾巾佢,,
第一次算係甘上下啦,,唔好怪我=﹏ ="
留左係學校打陣波出去搵佢地,,
5點幾就起行喇,,
跳跳下阿聰同阿棋都過左黎,,kaka,,
放個陣就去左食野lu,,
|
︰2005-12-12 10:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
| 2005 年 12 月 10 日 星期六 |
 | |
| 買3 |
今日返左小學,,
要坐到4點鐘,,
跟住比隻碟我地睇,,
一看開睇都幾好睇,,
但係後尾真係坐到好累,,
睇睇下個陣周carol傾傾下計突然見到有3條女,,
望住我地,,又講又笑甘,,
頂,,
後尾話要咩討論野,,
算,,都係又早走啦,,
係沙田行左陣出左旺角買衫,,
kaka,,買左兩件33,, |
︰2005-12-10 11:21 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
| 2005 年 12 月 9 日 星期五 |
 | |
| 睇波 |
今日都唔錯,,
第9堂上左禮堂睇就職典禮,,
我見到好少人,,= =",,
放學去左恆安睇波,,
甲組既籃球隊入左4強呀,,
對樂道中學,,羸左>3<"
睇個陣好激動,,
後尾返屋企啦,,
搭車個陣好開心,,xd |
︰2005-12-09 11:52 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
| « | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 48 | » |
|