| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
| 2005 年 12 月 7 日 星期三 |
 | |
衰鬼媽咪  |
今日英文堂個陣,,
一路聽mp3一路織緊野,,
miss chan無啦啦叫我上去507度睇下有冇人上緊堂,,
跟住就上左去507睇碟喇,,
kaka,,衰鬼媽咪好好睇呀,,
聽日又有得睇喇,,應該睇足兩堂ga,,
跟住lunch冇返到,,
miss謝話我地逃學啵,,痴線的,,= ="
去左kiko屋企呀,,
返到屋企又係做返個樣野,,
要努力d先得,,,~"~
|
︰2005-12-07 10:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
| 2005 年 12 月 5 日 星期一 |
 | |
| 好凍呀 |
今日勁凍呀,,
尋日先成日係度叫熱今日就凍到豬西甘,,
跟住放學去左練舞喇又,,
食埋野個個都趕住返屋企睇阿旺,,
好睇呀今日,,
點知後尾佢地係新翠又嘈交,,
住得近都過,,but,,
|
︰2005-12-05 10:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
| 2005 年 12 月 3 日 星期六 |
 | |
| 出街 |
今日2點幾出左去陪阿yo買衫,,
見到有件衫好令呀,,
唔記得左幾點阿bee個d過左黎,,
跟住之後我地就行過去沙角個度,,
行到去中史個邊見到周麗淇唱緊要洞得洞xd,,
仲有其他人,,唔知邊位,,
到左之後係汀3真係見到阿蚊,,
跟住搞搞下搞到同妹豬and then阿蚊嘈個d= ="
跟住個d唔講啦,,
後尾見到老公黎左,,= =",,
12點幾返屋企LU,,
阿棋同KIKO黎左我屋企訓呀,,
勁恐怖,,
係自己部電腦見到張相,,
難以致信,,覺得好似個個係我,, |
︰2005-12-04 12:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
| « | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 48 | » |
|