•°∴°★籃球愛好者•∴°★
*怎麼說忘就忘記 這甜蜜的過去 不想再為了你傷心* *~承諾變悲哀 悲哀因我被愛 悲哀是你因為你不在*~ ★~我好想抱著你訴苦 我只想要和你在一起 朝著幸福走去 像戀人般的簡單甜蜜★~ *愛情怎麼會讓每顆心都碎*
yenki226 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
...
今日下雨...好涼ar~
琴晚10:30同易建倫(我大家姐的男朋友).哥哥.巧玉打麻雀~
我一直都沒食到...真係激死我la~
玩到12點就睇殭屍....
今日1:30又打麻雀..
打到4:30分就完~
打左咁耐..我先食過一次~
加上琴晚果d..一共食左一次...
第一次咁有耐性去玩....
都好ga la~好過無食....
好期待明天~