•°∴°★籃球愛好者•∴°★
*怎麼說忘就忘記 這甜蜜的過去 不想再為了你傷心* *~承諾變悲哀 悲哀因我被愛 悲哀是你因為你不在*~ ★~我好想抱著你訴苦 我只想要和你在一起 朝著幸福走去 像戀人般的簡單甜蜜★~ *愛情怎麼會讓每顆心都碎*
yenki226 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
...
本來今日去swim的....
但有某一些原因....
就唔係好想去.....
唔知今日佢地有冇去呢?
有的話.希望佢地玩得happy la~^^~
琴日睇返d信~
原來佢(得得)都幾得意ga 喎!!!!!(巧玉講的)..
其實睇返d信...都有d兒掛住以前的日子..
算la~都...................?
~^^~