|
|
2009 年 9 月 30 日 星期三  |
| 我會離開 |
分類: 未分類 |
我唔會中意人+啦~
中意人.人地又唔一定中意你
我一定一定唔會中意人
因為我18.19碎就會離開香港~
我唔知會唔會再番泥~
(其實仲未恨定)
但一定唔可以中意人~
如果e+中意咗人.
一定唔會有好結果..
我好驚.so我唔可以~
唔可能中意人~
e+記時間會好好珍惜~
我會卦住你地加~即使中學xx
====================================
一陣..就番大陸~
媽話要番大陸做d嘢喎~
明天就番泥加啦~
====================================
我今日無去補for~
因為無人去~~~
so唔去~~~~
枝後去咗食嘢~
..buy生日xx
因為乘日諗起佢講[被"為亡"的]
so~突然去buy~
我好難buy嘢.......
如果唔要就...
=====================================
)))琴日發夢諗起佢(((
下一次記密碼係"520"
|
| 發表時間:2009-09-30 07:37 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 32 | »
|