|
|
2009 年 8 月 18 日 星期二  |
| 唔洗再禁.以好像完了 |
分類: 未分類 |
我憎完啦~
我唔想憎一個
我有一秒當佢
係好朋友記
人~~~
睇上去好似以經
做唔番朋友~
不過~~~~
hope~你都會幸福~
我以經......
hope~會搵都過...
比我更讓你開心..
比我更關心你..
比我更真惜..你
比我更好..記朋友~
對不住.我已經做唔到d咩!!
只能做一個
祝福別人的無用人
==============
次次都係禁...
我好無用呀~
做d咩~~;都做錯
點解喎~~~
bY無用人~~~~~~~~>wwwwwww<
嗚~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
|
| 發表時間:2009-08-18 06:47 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 32 | »
|