|
|
| 字..不能打 |
分類: 未分類 |
唉...屋企部腦.打唔都字呀~
只係打都英文..\\
sO.....
我e+打都..??
我上緊堂咋~
~~~悶~~~
上都網.打唔都字...唉
..................................
|
| 發表時間:2009-05-20 11:44 AM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 32 | »
|