|
|
2009 年 4 月 21 日 星期二  |
| 粉紅色..就係姣 |
分類: 未分類 |
我中意咩色?..粉紅色
其實我好中意粉紅色加
不過當單單話好姣記時候
我好唔開心加
粉紅色真係好姣咩!!??
其實我唔好中意.姣這個字
發姣!!?.......粉紅色就係姣?
如果被人話姣.等同做雞一樣
中意..都會被人話姣
我唔想呀..點樣先可以?
唔係姣 又唔係豬x呀~~~~~~~?
|
| 發表時間:2009-04-21 09:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | »
|