|
|
2009 年 5 月 6 日 星期三  |
朋友~我累都哭不出  |
分類: 未分類 |
我累啦~
我地可能有一秒係最好記朋友
..但係這一刻......
我覺得你..最好記朋友係
床前明月光..同佢條仔
你話同佢絕交
當我係好朋友
.ha~....你同佢一齊係好開心~
你走過泥做咩喎~
你同佢禁開心
..你走過泥..
我以經覺得好白痴
我係你地面前笑..我都以經
覺得好累.累...同有d唔開心
總之.....我唔中意
◆床前明月光
我都好憎自己..扮唔都同
""床前明月光**係朋友
我騙唔都自己呀!
我睇都你地禁開心
我都唔想..做燈泡
只係識發光..記燈泡
你同佢開心d~就同佢一齊啦
我以經習慣你同佢一齊記"笑""
哭不出~
你同佢..........
我累啦~..我唔想再打洛下啦~
|
| 發表時間:2009-05-06 06:32 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | »
|