|
|
2009 年 4 月 20 日 星期一  |
| 又要上台..今次仲要做沖風步隊 |
分類: 未分類 |
唉~天日要上台..
做咩?..唱校歌lor~
因為我地係女仔.so要係前面
都唔知咩道理泥
女仔就要係前面.d男仔就死曬去後面::
妖..上次唱比中一聽以經夠樣衰(我係最後)
我地又唔係勁.點解係唱喎!!?
仲要係前面...有d識記人睇住...
哇哇~~~~好樣衰~~
我以經唔係令女泥加啦!
仲要我上台..做沖風步隊!!??
想我死姐~~~~~死咗&暈@@
|
| 發表時間:2009-04-20 09:22 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | »
|