|
|
2009 年 7 月 8 日 星期三  |
| 2009-07-08 |
分類: 未分類 |
我憎死佢呀~
係我後面講我壞話~
唔好以為我唔知~
如果沒...xxx都唔會話d人走曬啦~
我憎佢..憎都好想喊呀~
低死啦~e+沒人同你玩~
格梨班~先有d人同埋你一齊~
唔多了解你......
唔好同我一班呀~
禁好人~
如果要睇果d相~問我啦~
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
我真係唔中意佢...~
自從上一偏...
就話我中意佢~
你地傻曬啦~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
傻眼!!!@@
我點會中意佢~
米傻啦~
我真.真.真係唔中意佢呀~
我當佢係一粒豆咋~xD"""
佢係邊個心知肚明呀~~
唔好講佢~!!!(打人架>_*@)
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
想打呢~~再講呀~再講呀~
[][][][][][][][][[][]火~~~~~~~~~~
吹~!!!~~~~~~~~~~~
|
| 發表時間:2009-07-08 11:45 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 32 | »
|