|
|
| 2009 年 10 月 12 日 星期一 陰晴不定 |
大家hlep hlep me呀~!!!!!  |
分類: 未分類 |
比d意見!!
我加唔加入舞X組好呀
如果唔加入就會有$400洛袋~
不過因為無咩人加入~
so先會1516~
唉~~
再加上e+都唔係等錢用!!
其實都真係唔錯加~~
不過好似無咩識記人~
如果我今次唔再加入
就唔會再有機會加啦~
hlep me~
好果有人係”舞到組“就話比我知啦~
hlephlephlep~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
| 發表時間:2009-10-12 06:47 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 32 | »
|