☆*粉仔,uNhAPpY*
 
  許尒永遠茬
  不得尒門
想* 睡芣
  誰?有一天禾怕禾忘記了尒
yi15209412
暱稱: ☆粉仔//
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
好友名單
...
2009 年 10 月 20 日  星期二   微雨


扮堅強的我.真的哭了 疲倦 分類: 未分類

這次是不可以話比人知.睇咗都要扮無睇過

如果唔係就xxx.................!!!

好啦~我以經焗咗(岩岩好差不多24個小時)

最後真係喊咗出泥~

本來話唔喊~~

話唔比可以書比人妖.....

唔比喊~~~點知

月諗就月喊得西利~

月喊就覺得自己係個缺點~

係個地球上係個缺點~

月想同miss x 講嘢 就月想喊~

因為驚一講錯一d說話...

就缺點~缺點.缺點.....

因為禁我足足喊咗45分鐘~

仲要係無星的....

================================

重點來了~

比miss x 記咗......lo~

由佢記嘢記一刻.

由佢比我睇紙記果一刻

由佢懶好心講嘢記果一刻

我以經睇清楚miss x!!

我唔想笑~

唔想見都你~

你好黑人憎~中意扮好人~

正一黑心王后

明知我地係唔中意要優點記人~

仲要禁做~~~!!!!!!!

講咩機會...

最後米又要記~

講禁多嘢做咩~

懶好心禁~~

扮都乘個好人禁~

我睇9啦

~唔好以為我地讀下~

就識曬先得加~

明知我心情唔好仲要問我英文..痴加~

人地都知我心情差啦~

仲叫我~~

我教下人就叫人地走~~

我又無咗住佢~~

唔好以為我地好先得加~~

9命呀~~~

...............................

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

眼都紅曬啦~~

我這月來好累..好唔開心~

日日留堂~

日日都想訓教~~下次有一個星期要留都7:00p.m~

e+要日日都要不定時間地留

有時可能留都7:00都唔定~(星期6.日唔西)

不過唔西都無用~

因為星期6要補1個鐘+30分鍾~

星期日媽逼人溫書~

有一刻真係想死~

死我係好想死呀~

發表時間:2009-10-20 09:56 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]