|
|
扮堅強的我.真的哭了  |
分類: 未分類 |
這次是不可以話比人知.睇咗都要扮無睇過
如果唔係就xxx.................!!!
好啦~我以經焗咗(岩岩好差不多24個小時)
最後真係喊咗出泥~
本來話唔喊~~
話唔比可以書比人妖.....
唔比喊~~~點知
月諗就月喊得西利~
月喊就覺得自己係個缺點~
係個地球上係個缺點~
月想同miss x 講嘢 就月想喊~
因為驚一講錯一d說話...
就缺點~缺點.缺點.....
因為禁我足足喊咗45分鐘~
仲要係無星的....
================================
重點來了~
比miss x 記咗......lo~
由佢記嘢記一刻.
由佢比我睇紙記果一刻
由佢懶好心講嘢記果一刻
我以經睇清楚miss x!!
我唔想笑~
唔想見都你~
你好黑人憎~中意扮好人~
正一黑心王后
明知我地係唔中意要優點記人~
仲要禁做~~~!!!!!!!
講咩機會...
最後米又要記~
講禁多嘢做咩~
懶好心禁~~
扮都乘個好人禁~
我睇9啦
~唔好以為我地讀下~
就識曬先得加~
明知我心情唔好仲要問我英文..痴加~
人地都知我心情差啦~
仲叫我~~
我教下人就叫人地走~~
我又無咗住佢~~
唔好以為我地好先得加~~
9命呀~~~
...............................
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
眼都紅曬啦~~
我這月來好累..好唔開心~
日日留堂~
日日都想訓教~~下次有一個星期要留都7:00p.m~
e+要日日都要不定時間地留
有時可能留都7:00都唔定~(星期6.日唔西)
不過唔西都無用~
因為星期6要補1個鐘+30分鍾~
星期日媽逼人溫書~
有一刻真係想死~
死我係好想死呀~
|
| 發表時間:2009-10-20 09:56 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 32 | »
|