|
|
2009 年 11 月 3 日 星期二  |
唔開心都要走走走~  |
分類: 未分類 |
本來諗住比send d曲髮圖
點知sd唔都..變埋死圖~
=====================
入"無到組"記事
最後無入都~~~~~現有400~
我以經忍唔住想用咗佢~
=====================
唉...我一直等緊手機~~
以經等咗一個月仲未有~
))))buy摺機(((((
我要等等等~~~
=====================
岩岩今日統一完~
3日測完....累死人~
一定有d唔合格~
不過今次我真係有溫習加~
盡咗力加啦~
不過可能發揮唔都~
3科唔合格見*加掌*)))(打把掌)!!
唉~~~hope good 甩 啦~~
=====================
感覺近來乘日出街~
唔理啦~
日日禁q悶唔出點得呀~
今個星期6 出旺x.加2個鍾+30分鍾補習
星期日. 要x山~哈哈!去咗有人比錢~
下星期5.去食浦fly(本校放假)
星期6.日 hope有人buy手機比我(唔知道)
下下星期5放學番大6..
星期6番...媽媽仲係大6...我可以出街晚仙番...
星期日玩電腦~~~~
哈哈...有d煩~~~~~~
====================
我有多d時間呀~~~~~~~~~~
唔9用!!
e+最想記係手機呀~~~~~~~~~
))手機~~
((手機**
((()))手機!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
我發x啦!!~
bye bye 吧~
我驚一陣間...我
.........................................
...............................
.......哇!!~~~~~~~~~~~
|
| 發表時間:2009-11-03 08:26 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 32 | »
|