|
|
2010 年 2 月 24 日 星期三  |
| 傳說中的<diy>IcE CrEArN cUP:" |
分類: 未分類 |
我要回歸qooza`~
啦啦啦~~
好啦~睇下我影記
第一波回歸照仙`啦`
10% cHOclATa
10% bUtTeR
80% sTrAwBeRrY
估估這材料
最後記樣係點~~?
?估下啦~+
IIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIIIII


好啦..上面係個合姐~!~
有d唔清楚!~**
好啦~^^
我放埋自己整果張啦`
由於我太懶記關係~
sO...用xXx..整埋做一張!!
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

估下d士多啤利有咩特別~
整咗4日..
被埋媽草
仲要有記次要
用針桔中手指
都係因為..
我無聊aNd太悶
...}}}}}]]]]]]]
|
| 發表時間:2010-02-24 10:18 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 32 | »
|