|
|
2009 年 9 月 7 日 星期一  |
| 我明白.我笨~ |
分類: 未分類 |
笨了~
現在明白
一直都是我太笨
朋友.我地連朋友都有點不像
為何要知道有你這個人
我好怕.會做錯..
從前的.....
但別人告訴我......
比某人更煩
還是當xxx死了好
不要再用這種眼神望
我怕.我再......
===========================
豬姐"""""""""<<豬流感
米攪我
我唔要做豬妹
如果中咗豬豬
就僕街啦!
我唔想禁快死住呀~
我有好多嘢未做加~
hope無事啦~
我真係唔想死呀~-
如果有事.就...
我地陸運會記..
我唔想除消呀~
話過好番會.....
我唔想喊呀~~
你地一定要無事呀~
我會掛住你加~~
加油呀~~~
就算係豬姐都要同我死埋一邊!!
|
| 發表時間:2009-09-07 09:48 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 32 | »
|