我屋企部腦好番啦~
差唔多3個月
3個月泥...發生咗好多事..
=======================
朋友....
識多咗..但我發現咗我好憎?.
好憎..明明想話比自己聽唔好憎佢
但根本做唔到~
直情聽到佢地個名
睇到佢..都走..
我.....唔中意佢
我連當佢係默生人都做唔到~
我知自己睇都佢就賓繪..
so......
=====================
愛情就唔講~
愛情..當真係中意.....
我到都只係識......
逃避........加不知所措~
所以都係算啦吧~
~~~~!!回歸朋友!!~~~~~
======================
考試....唉~
科科都...呠呠~
好到爆~
入硬屎班
入咗屎班.我一定想死
屎班好煩.一定玩自閉
中3仲有多科讀..
今次仲唔讀死...
不過......中3我決定.....
我中3一定會好忙~
+油+油~~~~~~
=====================
唔知串唔串好?
真係煩~
=====================
我有好多嘢想做~~~
我好怕......會老~
sO就係因為成日口不對心
成日都......好多嘢都係要人......先做
我真係煩~~~~
===================================
『26/6補上的.....
同我生得好似記人..
我睇都佢啦~
我每次諗果個.就好驚..
因為一直以來我都認為
每一個係不一樣記..
我驚..大過之後會點
點解仲要係同一區喎...
個天到不知係米玩人記,,,,
希望我同這個人..唔會..發生一D有關聯記事啦!!!~
唔好唔好發生..我咩都唔想知牙~
唔好話比我知我同佢係...x女
....................希望啦~.......
====================================
加心理測驗~
想知您是任性定系稚氣?
想知就回答下面既問題;`
1.睡覺前會不會刷牙?
會>3
不會>2
2.喜歡食凍飲還是熱飲?
凍飲>5
熱飲>4
3.出街會注重那部分?
上身>4
下身>6
4.天跌下來時.您會有什麼反應?
保護最愛的人>A
不會的.天不會跌下落的? >6
5.想別人留意您嗎?
想>C
不想>6
6.喜歡想東西嗎?
喜歡>D
不喜歡>B
結果:
A型; 您的任性指數60,, 稚氣指數90`
您不喜歡自私的人,,旦您常常表現可愛和稚氣的1面!
B型; 您的任性指數50,, 稚氣指數70`
您是1個中意平凡既人,,不喜歡和同人有口角!
C型; 您的任性指數70,, 稚氣指數60`
您喜歡受人尊重同歡迎既人,,不喜歡平凡過日子!
D型; 您的任性指數10,, 稚氣指數10‘
您會好專注在每1件事上面,,而且好認真!
me 係a型~唔知你係.....?
測咗話比我聽lu~~
|