|
|
2009 年 4 月 27 日 星期一  |
| 容易改變 |
分類: 未分類 |
今日以為會.....
點知..因為一d嘢以改變咗
改變..........
今日總係覺得自己好怪
怪死........
加有點無奈~~
唉.......
好難表達出來..
不過今日都記開心記...
不過有個fd就......
唉~~~~~~~~~~~~
|
| 發表時間:2009-04-27 05:40 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | »
|