今日係新年既第一日,收到既利士以經有$370,超開心^0^
今日成日都係打機,仲要幫手做家務~悶到死,但係今晚有
團年飯食,見到d野食好感動~就係【鮑魚】,食左一隻,正
到想死喔>3<
今日你我呢個中2生涯最討厭既日子!就係DAY C因為今日有家政堂
係家政堂都古到會比人罵,但係今日真係黑仔,個衣車比我搞到壞左=.=
到下午,個老師成日都請假,以為佢今日都冇番,但係佢竟然今日爆大冷,
竟然有番,個閱讀堂悶到死錦>3<放學仲唔記待去結他(之前應成左呀SIR會去,但係最後都冇去~